Öne Çıkan Yayın

BAĞIMLITRAK :)

sosyopatic

13 Şubat 2017

HOŞGELDİN 30




30 (otuz) yaşındayım artık! Hoş geldin 30 yaşım!! Kırgınlığım, yılgınlığım ve tabi ki bitmeyen yaşama sevincim. Bazen caydığım, bazen de verip de tutmadığım sözlerim var. Ve artık yaşımı yazarken '2' ile başlamayacak bir yaşa adım attım. Çok fazla gelirdi eskiden bu yaşlar. Ağzımı doldura doldura '30 yaşında' diye bahsederdim birinden...O ağız doldurduğum yaştayım artık. Ama dönüp bakıyorum '1' ile başlayan yaşlardayken 18'e girmek için sabırsızlandığım günler geliyor aklıma :) 18 yaşıma girince hayatım Rio Karnaval'ına  dönüşecek sanmıştım oysa...bu yaşta onun gibiymiş meğer. Tecrübeyle sabit çünkü artık 30 yaşındayım :) İnsan her zaman hissettiği yaşta oluyormuş. (Laf aramızda ben hala 9)  En çok 25 yaşımdan sonra keyif almaya başladım hayattan. Çünkü artık ne isteyip, ne istemediğimi yada neyi sevip, sevmediğimi biliyordum! kendimi tanıdığım yıllar olarak adlandırıyorum ben 25 yaş sonrasını... Hala eteğimin ucunda oyuncak kalıntıları var :) Biliyorum,duyuyorum bazı sesler dizimi kırıp oturmam gerektiğini söylüyor ama aklımda hala zıplayan deli kız :)

12 yorum:

  1. Ha haa :)) Ama ben bayıldım buna. Ne güzel hayat dolusun sen :) Aramıza hoş geldin o zaman ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 🤗 çok teşekkür ederim.hoşbuldum o halde 💃❤️❤️❤️

      Sil
  2. Çok güzel anlatmışsınız kendinizi hanımefendi.
    Büyümeyi seçen kadınlarda ,30 yaş bir eşik gibi görünüyor sanki 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Ben o eşiği geçtim artık :) oley diyorum :P

      Sil
  3. aramıza hoşgeldiniiz :) arkadaşlarımız gelcek yakında sizeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldummm :) Ne kadar sıcak bir karşılama bu! Çok teşekkür ederim :*

      Sil
  4. Selam selam selammm 😃 bi 9 lük 27 de burda haha 😃

    Deep dediki birileri yeni blog actı koş elinden tutalım didi hemen koptum geldim.Takibe bilenem aldım kiii 😃

    Gel bloguma hadi katıl bize.Arkadaşlar bulalım sanada 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selammmm :) Hoş geldin çok mutlu oldum. Hemen takibe alıyorum bloglarınızı. Çok teşekkür ederim :*

      Sil
  5. hoş gelmiş 30, ruhunuz o kadar genç olduktan sonra pek bir önemi ok bizce de :) ayrıca bloggera da hoş geldiniz sefalar getirdiniz :)

    YanıtlaSil
  6. Çok çok teşekkür ederim 🤗 Sayılara takılmama yaşına girdim artık.Önümüzdeki 5-6 yıl bu yaşta kalmayı planlıyorum 😂😂😂 Hoşbulduk, hemen takibe geliyorum 🙃

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, blogunuz güzele benziyor, bize de bekleriz :)

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Beğenmenize sevindim. Hemen bakıyorum bloğunuza ;)

    YanıtlaSil